Packaging

E-commerce biedt vele voordelen en is in het afgelopen decennium explosief gegroeid, maar het brengt ook zijn eigen set problemen met zich mee. Als een consument een product online bestelt en het beschadigd op hun deurmat aankomt, zal de kwaliteit en reputatie van de fabrikant in twijfel worden getrokken.

Producten worden teruggestuurd, wat leidt tot hogere garantiekosten, en een slechte ervaring laat een blijvende indruk achter in het hoofd van de consument en vermindert uiteindelijk de kans dat ze opnieuw bestellen. Als fabrikant, hoe voorkom je dat dit scenario zich opnieuw voordoet? Het product was perfect toen je het verzond, dus je weet dat het waarschijnlijk aan het verzendbedrijf lag.

ShockDot- en ShockWatch 2-impactindicatoren zijn zeer zichtbare apparaten die jouw toeleveringsketen bewaken en activeren wanneer een impact een vooraf bepaald niveau overschrijdt. Wanneer ze op een verpakkingscontainer worden geplaatst, waarschuwt het apparaat visueel iedereen die betrokken is bij het hanteren van het pakket dat er extra zorg vereist is.

Laat je consumenten geen beschadigde producten meer ontvangen. ShockWatch-oplossingen hebben bewezen de schade tijdens verzending met wel 70% te verminderen. Neem een ShockDot of een ShockWatch 2 op als onderdeel van je verpakkingsproces.