Case study: David Edward Furniture
Over de klant
David Edward, een familiebedrijf gevestigd in Baltimore, is al meer dan 50 jaar meubelfabrikant en designbureau. Het bedrijf staat bekend om de handgemaakte kwaliteit en het uitstekende ontwerp dat zowel klassiek als aantrekkelijk is voor moderne interieur-ontwerpers. Het bedrijf maakt gebruik van ouderwetse methoden om zijn eigen stoelen-productlijn en gelicentieerde producten voor andere meubelverkopers te produceren; allemaal gemaakt op Amerikaans grondgebied.
Doelstelling: kwaliteitsreputatie beschermen
- George Johnson, vice-president van David Edward
Tegenwoordig is iedere alledaagse koeriersverzending die David Edward verlaat, voorzien van een ShockWatch L55 schok-indicator en bijbehorend begeleidend etiket. De indicatoren ontmoedigen verkeerd gebruik en verminderen schade-gerelateerde kosten door aan te geven wanneer zendingen zijn blootgesteld aan een mogelijk schadelijke impact tijdens transport of opslag.
De indicatoren zijn fraudebestendige, mechanisch geactiveerde indicatoren die felrood worden wanneer er een botsing optreedt. Net zo belangrijk zijn de begeleidende labels, die een voortdurende visuele waarschuwing geven dat een zorgvuldige behandeling noodzakelijk is voor David Edward-producten.
“Onze vervoerders hebben ons verteld dat hun werknemers voorzichtiger zijn in het omgaan met onze meubelproducten vanwege de ShockWatch-labels”, voegt Johnson toe. “Net zo belangrijk, de indicatoren geven onze klanten meer informatie voor wanneer ze schadeclaims voor vrachtschade indienen wanneer er schade optreedt en de ShockWatch labels worden geactiveerd.”
Proactieve schadepreventie, nauwkeurige informatie over de schade en een gevoel van verantwoordelijkheid dragen allemaal bij aan de uitstekende reputatie voor kwaliteit en integriteit die David Edward heeft opgebouwd in zijn 50-jarige geschiedenis.
Oplossingen
ShockWatch Labels
Begeleidend etiket
Waarschuwingstape
Voorkomen is beter dan genezen
Onze deskundige adviseurs helpen klanten over de hele wereld bij het vinden van de juiste oplossingen om verkeerd gebruik tegen te gaan en kosten te verlagen.